חפשו שף פרטי לארוע שלכם

מטבח לגינה – לאלו שאוהבים את החיים

מעבר לעניין הנוחות, מטבח לגינה גם משדר יוקרה, איכות חיים ומשדרג פלאים את חוויית האירוח. אם אתם בעניין של כל אלו, הכתבה הזו היא במיוחד עבורכם

אלינור היא אחת שאוהבת לארח ולפנק מכל הלב. יחד עם זאת, היא גם אוהבת שאצלה בבית יש את המילה האחרונה בכל מה שקשור לאיכות ויוקרה. "מטבח לגינה זה בדיוק הדבר בשבילי", היא אומרת. "אני מאוד אוהבת לארח, ואצלי כל אירוח זה הפקה של ממש. הבעיה שלי הייתה שכל הזמן היה צריך להיכנס ולצאת מהבית כדי להביא דברים החוצה. אחר כך שעות היינו מסדרים, מנקים ומחזירים את הכל למקום, כי בעצם הבית היה חלק מחלל האירוח. עכשיו המציאות שונה לגמרי".

אלינור ובעלה התקינו מטבח לגינה וכל חוויית האירוח שלהם השתנתה מקצה לקצה. "אני לא חוסכת בכל מה שקשור לבית שלי", אומרת אלינור. "חשוב לי שהכל יהיה הבסט של הבסט. גם במטבח החיצוני נהגתי באותה הדרך. בשורה התחתונה יש לנו מטבח חיצוני שמאפשר לנו לארח 100% מחוץ לבית. יש לי בחוץ הכל – כלים, אוכל, כלי ניקוי, מקרר, תנור, מנגל ועוד. כמובן שלפני האירוח אני מאבזרת את המקרר בכל מה שצריך, מכינה בזמן שלי את הדברים, אבל אין את הטיילת בתוך הבית. אם מישהו צריך לשירותים, אז הוא נכנס, אבל בגדול ההתרכזות היא בחוץ וגם כל האירוע מתנהל בחצר. זה הופך את הדברים להרבה יותר נוחים ופשוטים".

אלינור מספרת שבהרבה מקרים היא כמעט לא הייתה חלק מהאירוח כי נדרשה לעמוד במטבח כדי שהכל יתקתק. "אמרתי, בכל מה שקשור לאירוח אני פרפקציוניסטית בטירוף. הרבה פעמים חברים היו אומרים שרק בעלי מארח אותם כי אני רוב הזמן במטבח. עכשיו גם זה השתנה. כולנו נמצאים יחד בחצר, אני חלק מהצחוקים ומהעניין ועל הדרך מכינה גם את הדברים. יש בזה משהו מאוד משחרר וכייפי ואני ממליצה בחום על המהלך הזה". 

כאחת שלא אוהבת להתפשר, אלינור בחרה במטבח שעמיד לתנאי מזג אוויר. "בחרתי במטבח שלא דוהה בשמש, לא מחליד בחורף ונותן את כל הפינוקים", היא מספרת. "בנוסף, בחרתי בעיצוב חדשני, שנראה די דומה לעיצוב המטבח שיש לי בתוך הבית. זה בעצם ממשיך את אותו קו עיצובי נקי שאני מאוד אוהבת. בכלל, יש הרבה מאוד מבחר בנוגע לעיצוב מטבחי גינה, כך שאני מאמינה שכל אחד יכול למצוא את הסגנון שהוא הכי מתחבר אליו. זה עוד דבר מאוד כייפי". 

בכל הנוגע למחירים, אמנם אלינור לא חסכה, אבל יש אפשרויות הרבה יותר זולות. "גם בעניין המחיר, כל אחד יכול למצוא מטבח גינה שמתאים לתקציב שלו", אומרת אלינור. "יש מטבחים זולים יחסית ויש כאלו שעולים עשרות אלפי שקלים. מה שצריך זה רק לבחור".