חפשו שף פרטי לארוע שלכם

כמה עולה להזמין שף פרטי

אם אתם רוצים לדעת כמה עולה להזמין שף פרטי בשוק אנשי המקצוע הקולינרי, אך אינכם בטוחים מה העלויות או היתרונות, אז אל תחפשו יותר! אנו כאן כדי לענות על כל השאלות הבוערות שלכם בנושא, ונעזור לכם להבין את כל העלויות הכרוכות בשכירת שף פרטי או אישי.

מה עושה שף פרטי?

העסקת שף פרטי להכנת ארוחה מדהימה מבטיחה תוצאות מצוינות. זה יכול להסיר המון מהלחץ והניחושים של ארוע מיוחד או אפילו לבטל את הלחץ של הכנת ארוחות בעצמכם! בין אם אתם משתמשים בזה כדרך לספק ארוחה טעימה ולחגוג עם החברים והמשפחה שלכם באירוע או פשוט שף שיכין לכם ארוחה פרטית רק לכם, שף יכול להיות הפיתרון שאתם צריכים.

כמה עולה להזמין שף פרטי

כמה עולה להזמין שף פרטי? – שיקולים

כעת, לאחר שהחלטתם ששף פרטי הוא אופציה נהדרת עבורכם, חשוב להבין מהם הגורמים המשפיעים על התעריף של שירותי שף פרטי.

לדוגמא, חשבו על המקום בו מכינים את הארוחה. השף הפרטי שלכם יכול להכין את הארוחה במקום באמצעות המטבח הזמין במקום או בבית. אם המתקנים אינם עומדים בדרישות, ניתן גם להכין ארוחת שף ולהביאה למקום בו מתוכנן האירוע. המשמעות היא שאפשר להגיש אוכל במנות אישיות או במזנון הגשה עצמית.

אם תרצו ארוחת ערב טרייה שהוכנה עבורכם בביתכם, מטבע הדברים הבחירה הטובה ביותר היא שירות שף פרטי בבית. עם זאת, אם אתם מחפשים קצת עזרה בהכנת ארוחות ביום יום, אז גם ארוחות מוכנות מראש יכולות להיות אופציה נהדרת שהופכת את הבחירה באפשרות זו  במשך השבוע להרבה יותר קלה.

עלות שכירת שף פרטי

שף פרטי מספק שירות שבדרך כלל משתלם יותר לאדם הממוצע. הם מספקים ערך על ידי:

  • התאמה אישית של תכניות ארוחות ותפריטים על פי העדפות הפרט
  • רכישת המרכיבים הטריים ביותר האפשריים בסופר המקומי של הלקוח, בשוק האיכרים או בספק מועדף אחר
  • הבאת המרכיבים לבית הלקוח או לעסק כדי להכין את הארוחה / ים שלהם
  • אריזת כל מה שהלקוח לא אוכל ואז תייגו אותו ואחסנו אותו במקרר או במקפיא
    ניקיון המטבח של הלקוח!
  • יש שפים שיביאו ערכות בישול משלהם, בעוד שאחרים ישתמשו בכלי הלקוח שלהם, וכל התהליך אמור להימשך בין 2 – 5 שעות בהתאם לארוחה, לכמות / ים ולסגנון הבישול. ביקורים של שף אישי יכולים להיות שבועיים, דו שבועיים ואפילו חודשיים. זה תלוי לחלוטין בכל לקוח ותקציבו.

עלות

התעריפים שגובה שף פרטי עשויים להשתנות. חלקם יגבו מחיר לפי שעה, ואילו אחרים יגבו מחיר קבוע. תעריפים קבועים יכללו לעיתים מצרכים, אך לעתים קרובות יותר, שף אישי יגבה מחיר קבוע עבור השירות (

ארוחות רבות ככל שיהיו) ועלות המצרכים מעל. מכיוון שזהו מודל התמחור הנפוץ ביותר, אנו הולכים להתמקד בכך לצורך מאמר זה.