חפשו שף פרטי לארוע שלכם

פיצרייה בתל אביב – לא להתפשר על איכות

פיצרייה בתל אביב

אמנם בתל אביב יש אינספור פיצריות, אבל לפני שאתם מחליטים מאיפה להזמין, יש כמה נקודות טעימות במיוחד שחשוב לתת עליהן את הדעת. אספנו אותן עבורכם בכתבה הבאה

פיצה היא אחד ממאכלי הרחוב הטעימים ביותר שיש. האמת היא, שאם כבר לבחור במזון מהיר, פיצה היא האופציה הטובה ביותר מתוך המבחר הקיים. בין אם בשל העובדה שהיא כוללת גם גבינה או בשל העובדה שכמות השומן הרווי בה יחסית נמוכה, הפיצה (ובצדק) הפכה לחלק בלתי נפרד מהתפריט הקבוע שלנו בישראל. 

כמו בכל טרנד, גם בגזרת הפיצות צצו הרבה מאוד מקומות שמציעים את המאכל שעשה עלייה מאיטליה וצבר הרבה אוהדים בישראל ובעולם. באופן ספציפי, אם מדברים על פיצרייה בתל אביב, הרי שהמבחר הוא עצום ונשאלת השאלה איך בוחרים את המקום שבו הסלליס הכי שווה טעימה. 

ובכן, כאן הדעות חלוקות. יש את מי שיעדיפו מקום עם חנייה, עיצוב מוקפד או מחירים נמוכים. הפעם בחרנו לשים את הדגש דווקא על איכות חומרי הגלם:

  • רוטב עגבניות – מכירים את זה שבבית אתם מכינים "פיצה על פיתה" ומורחים פשוט קטשופ? אז בפיצריות רבות יש הקפדה על נושא רוטב העגבניות. בחלק מהמקומות מדובר ברוטב מיובא (בעיקר כאשר מדובר על רשתות בינלאומיות), וכך הטעם של הפיצה בישראל דומה לטעם שלה באיטליה או בארצות הברית. כך או אחרת, הרוטב צריך להיות עשוי מעגבניות איכותיות, כדי שהטעם שלו יהיה עשיר במיוחד. 
  • בצק – יש פיצריות שאופות את הבצק על בסיס יום יומי, לעומת אחרות שעושות שימוש בבצקים מוקפאים. כאשר הבצק הוא טרי, האווריריות שלו פשוט ממכרת ואפשר לאכול ממנו עוד ועוד. מטבע הדברים, לכל פיצרייה בתל אביב יש את המתכון הסודי ואת הרכיבים המיוחדים שהיא מוספיה לבצק, אבל גם כאן הכלל הוא פשוט – ככל שהרכיבים איכותיים יותר, טעם הבצק יהיה משובח יותר. 
  • גבינה – הגבינה שמפוזרת על הפיצה יכולה להיות סינטטית או לחילופין יכולה להיות איכותית ומלאה בטעם. ההמלצה שלנו היא, כמובן, לא להתפשר על תחליפי גבינה, אלא להעדיף פיצריות שעושות שימוש בגבינה איכותית וטעימה. כמובן שאין איכותית וטעימה יותר מגבינת מוצרלה על הפיצה, אבל שוב, זה כבר עניין של דקויות.
  • התוספות – אחרי שהבסיס של הפיצה מוכן, זה הזמן לגוון בתוספות. יש לכל פיצרייה בתל אביב את התוספות היחודיות לה. האמת היא שכאשר משלבים בין התוספות יכולה להיווצר פיצה מושלמת, כזו שהטעם שלה ממשיך להדהד הרבה אחרי שהביס האחרון בסלייס חוסל. 

אם אתם מכירים פיצרייה בתל אביב או בכל מקום אחר בארץ שעומדת בכל הקריטריונים, אנחנו ממליצים שתהפכו אותה לפיצריית הבית. כזו שמתפנקים בה באירועים מיוחדים או פשוט בערבים שלא מתחשק להכין ארוחת ערב.